ljubicasti motor
tuniranje motora

TUNIRANJE MOTORA

ŠTO JE TUNING MOTORA I ZAŠTO JE KORISTAN?

Ukratko: tuning (tuniranje motora) je fino podešavanje motora u svim režimima rada i opterećenja
Optimalno podešenje daje maksimalne rezultate

Tuning potpuno novog motocikla?

Motocikli se proizvode u serijama kao i većina ostalih suvremenih vozila. Radi plasmana i prodaje na čim širem globalnom tržištu, serijski proizveden motocikl mora zadovoljiti cijeli niz ekoloških normi – od kojih su neke vrlo restriktivne (primjerice Kalifornija i Švicarska)
Motocikli zbog toga dolaze tvornički podešeni na vrlo siromašnu smjesu zraka i goriva, što se manifestira nemirnim radom, pregrijavanjem, trzanjem i slabim ubrzanjem. Dio performansi također ovisi o klimi podneblja i nadmorskoj visini – atmosferski tlak i temperatura direktno utječu na volumen zraka koji ulazi u cilindre.

Nadalje, serijski ispušni sustav je prvenstveno dizajniran da drži ukupnu razinu buke unutar najstrožih zakonskih propisa, a ne za performanse – i to prigušenje rezultira dodatnim padom snage.
Detaljno podešavanje svakog pojedinačnog motocikla zasebno usporilo bi proizvodnju i podiglo cijenu proizvoda, pa se zato cijele serije programiraju na iste postavke.
Motocikl podešen na srednje, prosječne postavke koje zadovoljavaju najširi spektar propisa je upravo takav –  prosječan 🙁
JANBO MOTO TEAM NE VJERUJE U PROSJEČNOST!

 

Zašto tuning upravljačke elektronike?

Poznat i pod nazivom chip tuning

Što je Power Commander?

Power Commander je kompaktni elektronički modul koji se bez ikakvih modifikacija električne instalacije priključuje na tvornički ugrađenu upravljačku elektroniku motocikla, te preko USB računalnog sučelja omogućuje pristup njenim funkcijama i fino podešavanje mapa goriva.
Time je omogućeno usklađivanje sustava ubrizgavanja goriva i dodatne opreme kao što su otvoreniji hi-performance ispušni sistemi i filteri zraka visokog protoka. Postoje gotove mape za renomirane sustave kao što su K&N, Akrapovič, Arrow, Leo Vince, MIVV Remus, Sebring i drugi.
Osim toga, moguće je upravljanje i drugim komponentama kao što je Quickshifter, Autotune, Launch Control ili modul paljenja. Više o Power Commander-u i tuniranju motora

Power Vision

Prvi i jedini touch screen flash tuning sistem za Harley-Davidson® motore. Koristeći inovativni auto tuning sustav, omogućuje optimalno podešavanje rada uz praćenje najvažnijih performansi motora i optimizaciju istih u toku vožnje.
Pohranjuje sigurnosnu kopiju originalnih tvorničkih postavki i daje na izbor do 8 različitih predefiniranih tuning postavki.
Prikazuje sve J1850 i CAN H-D podatke vozila, uključujući i pregled i čišćenje dijagnostičkih kodova.

ThunderMax

modul je samostalna jedinica koja u potpunosti zamjenjuje tvorničku elektroniku motora. Jednostavno se spaja u već postojeći priključak. Modul Auto Tune podešava mapu goriva tijekom vožnje – tako se osigurava povratna informacija u realnom vremenu pri svim brojevima okretaja i načinima vožnje. Thundermax omogućuje podešavanje ograničenja broja okretaja, brzine praznog hoda, vremena paljenja, najboljeg omjera zraka i goriva, pregled dijagnostičkih kodova i podataka o motoru u realnom vremenu.
Novi Thundermax ima modele ECM i Auto Tune integrirane u jednu jedinicu. Manje je ožičenja, a Bosch Wideband O2 senzori se priključuju direktno. Proizveden u SAD-u od najkvalitetnijih komponenti za tuniranje motora

DynoJet mjerni stol

DynoJet mjerni stol

To je precizni mjerni uređaj izveden u obliku platforme sa navozom i namijenjen je finom podešavanju performansi motocikala. Konstrukcijom asocira na valjke za ispitivanje kočnica u stanicama za tehnički pregled, ali tu svaka sličnost prestaje. Motocikl se stabilizira prihvatom prednjeg kotača i učvršćuje sigurnosnim kopčama tako da stražnji kotač naliježe na mjerni valjak. Tri usmjerena ventilatora velikog protoka osiguravaju optimalno hlađenje motora za vrijeme mjerenja.

Sam sklop valjka je kompjuterski upravljani dinamometar koji varijabilnim kočenjem simulira sve režime opterećenja u vožnji, te istovremeno u realnom vremenu mjeri okretni moment i snagu na stražnjem kotaču. (mjeri snagu do 750 hp u rasponu brzine do 200 mph/320 km/h). Očitava sve kontrolne funkcije i informacije preko 30 raznih ulaza i utora za proširenja. Kompatibilan je sa DynoJet sistemima PowerVision, Power Commander, Autotune, te modelima ostalih proizvođača. Grafikon prvog i svih sljedećih mjerenja se pohranjuju u sistem, a njihovom direktnom poredbom su vidljivi rezultati tuninga; konkretni ukupni dobitak na snazi i okretnom momentu. Eventualne anomalije i fluktuacije u krivuljama snage i momenta moguće je još fino podesiti do linearnosti.

 

Naših 30 godina iskustva u tuningu motora

u kombinaciji s preciznim mjerenjem i pohranom rezultata za komparaciju
su garancija da za uloženi novac dobijate stvarne performanse
Ujednačeni rad u praznom hodu i kod putnih brzina, povećana snaga, elastičnost i okretni moment već kod niskog broja okretaja pridonose ugodnijoj i fluidnijoj vožnji. Ubrzanje i izravan odaziv na gas su bitan sigurnosni čimbenik kod pretjecanja i rizičnih situacija.
Niža temperatura motora produljuje vijek mehaničkih komponenti. Tuning (tuniranje motora) je opravdano isplativa investicija.

Rezultati?

Rezultati tuninga vidljivi su odmah pri prvoj vožnji:
lakše paljenje, pravilniji i mirniji rad uz manje vibracija, niža radna temperatura uz veću snagu, okretni moment i drastično bolje ubrzanje.
Dugoročno gledano, smanjuje se mehaničko habanje
pokretnih dijelova motora i produljuje radni vijek.
Motocikl je znatno agilniji, vožnja fluidnija, a moguće je i eventualno smanjenje potrošnje.
Tuning je vrlo isplativa investicija kojom oslobađate
puni potencijal svog motocikla.

Jer ni najskuplji klavir nije svirljiv dok ga se ne uštima.

REDOVNO ODRŽAVANJE MOTORA

Preduvjet za sigurnu vožnju je pravilno napravljen servis motora.
Novo motorno ulje i filter, ulje u mjenjaču, te po potrebi nove svjećice, filteri zraka i goriva su minimum redovnog održavanja. To je potrošni materijal na kojem se nikako ne isplati štediti.
Mali primjer: gradacija, kemijski sastav i svojstva ulja propisani su od strane proizvođača na temelju konstrukcijskih rješenja i izvedbe motora.
Pogrešno odabrano moderno sintetičko motorno ulje može zbog preniske viskoznosti i većih toleranci između pokretnih dijelova izazvati pad tlaka odmah nakon uljne pumpe i ostaviti ostatak motora bez podmazivanja.
Agresivni aditivi će eventualno otopiti izolacijski lak sa uronjenih bakrenih namotaja statora alternatora i izazvati kratki spoj. Svjećice pogrešne toplinske vrijednosti će kod zagrijanog motora izazvati neujednačen rad i povećano naprezanje.

Redovni preventivni pregledi cijelog motocikla

Janbo Moto servis preporučuje redovnu kontrolu cjelokupnog motocikla; naročito kočnica, kotača i ovjesa.
Kočnice su najvažniji sklop motocikla i nužna je redovna kontrola stanja kočionih obloga, površina i hidrauličkog sistema.
Preventivna kontrola zračnosti ležajeva kotača, napetosti pogonskog remena ili lanca i paralelnosti kotača pridonosi sigurnosti, upravljivosti i dužem vijeku pneumatika. Pravilno podešen ovjes pozitivno utječe na stabilnost i agilnost motocikla, zaustavni put kod naglog kočenja, te općenito na sigurnost u vožnji.
Prepustite te naizgled banalne stvari profesionalcima s iskustvom i specijaliziranim alatima. Profesionalno napravljen redovni servis je prevencija potencijalnih kvarova i dugoročno gledano štedi Vaš novac

Prerade i nadogradnje motocikla – customizing

 

Motocikl je mnogo više od pukog prijevoznog sredstva. Motocikl je najogoljenija forma sprege čovjeka i mašine, adrenalinska izloženost prirodnim elementima i fizikalnim silama. Motocikl pretvara gorivo u buku i sreću.
Filmski klasici The Wild One i Easy Rider definirali su ga kao simbol bunta, osobne slobode i non-konformizma.
Janbo Moto team zna da je svaki motocikl poseban, baš poput njegovog vlasnika.
Svaka nadogradnja, pa i najmanja, pridonosi personalizaciji motocikla. Bez obzira da li je riječ o novom filteru zraka, novom ispuhu, ručkama, upravljaču, osloncima za noge ili kompletnoj performance preradi motora; sve navedeno naglašava osobnost. Već i ukrasni poklopac spremnika goriva je dobar početak.

A biker’s work is never done.

Janbo Moto je tu za Vas.
Na raspolaganju Vam je ogroman odabir iz ponude proizvođača dodatne opreme.
U mogućnosti smo izraditi i potpuno unikatne dijelove i komponente prema vašim željama i specifikacijama.
Od malo kraćeg blatobrana i mini pokazivača smjera za clean look, preko filtera zraka, ispuha i airbrusha spremnika, pa sve do ekstra širokih kotača, modifikacije ovjesa i geometrije okvira – sve je izvedivo.
Također, kod nas možete dizajnirati i graditi svoj custom motocikl započevši od golog okvira, nadodajući komponente prema svom izboru i ukusu.
Sve modifikacije izvode se prema najstrožim međunarodnim standardima, podvrgavaju atestu u ovlaštenom Centru za vozila  i upisuju u knjižicu vozila. Takav motocikl je u potpunosti legalan i pokriven osiguranjem.

Servis

  • Provjera guma
  • Provjera kočnica
  • Promjena ulja
Starting in

Tuning

  • Chip tuning
  • Tuniranje mašine
  • Optimizacija performansi
Starting in

Nadogradnje

  • Nadogradnja motora
  • Modificiranje djelova
  • Oslikavanje motora
Starting in
Dežurni telefon : 385 0911 351923

Copyright 2018 © Janbo moto. Theme with by Adricon Group